8 Bedste Bibelen Vers Om Dating - Opmuntrende Skriftsted

Teen dating? Whats up with that?!? - Bibelen-Studerende

Hvad Teenagere har Brug for at vide Om Dating! - Bibelen

Teen Dating I Bibelen

Uanset om du er på udkig for at få venner, eller beholde dem, du har, venskab er vigtigt i enhver Kristen teenager liv. Christian teenagere står over for en masse af de samme fristelser som andre unge mennesker, så efter at have venner, der kan være nyttige. Vi er så forskellige fra dem åndeligt lys er fra mørket eller Kristus er fra Satan (Belial vv. 14, 15.). Hvis vi vil opfordre Kristne til at gifte sig med Kristne, gør det ikke mening at opmuntre Kristne til at date andre Kristne? Jeg tror det. Men der er absolut forhold principper i Bibelen, der kan hjælpe os med at finde ud af, hvad der er rigtigt og forkert i denne forvirrede verden. Der er en masse, der vokser til at gøre i alle aspekter af relationer, og med Bibelske og Kristne vejledning, der er afgørende. Hvis du føler dig utilpas gør det på din egen, bringe i en anden forælder, ungdomsarbejder, eller en ung præst til at hjælpe. Du kan også kræve, at din teenager går på datoer, hvor andre Kristne vil være til stede. 4) Dobbelt Datoer Er Obligatorisk Fordele: at Gå på en dato med et andet par, hjælper med at holde din teenager ansvarlig og modstå fristelse. Det lyder som om jeg taler om ægteskab. Godt.hvorfor ikke? Den måde, du gør tingene her og nu i din dating forhold vil påvirke den måde, du reagerer på den, man gifter sig. At have en klar forståelse af, hvorfor de skal vente, kan hjælpe teenagere med at træffe bedre beslutninger. 6) Undgå Situationer, At Øge Fristelsen Fordele: at Fortælle din teenager til at være forsigtig, når du holder hænderne, kysse eller røre kan hjælpe ham eller hende til at undgå situationer, der kan ende med at gå for langt. Men jeg vil fortælle dig, at der er et par vers, der kommer meget tæt på at sige, at om teen dating. Ulemper: kræver, at dit barn venter, indtil ægteskab at have sex uden at forklare hvorfor kan give bagslag. Jeg har set middle school studerende falde i kærlighed. Jeg har set high school-elever, dato for år, og fortsætte med dating i deres college år. Løsning: brug lidt tid på at diskutere sex med din teenager, så han eller hun forstår, hvorfor Gud ønsker, at teenagere til at vente indtil ægteskabet. Din master.leder er Kristus. Du er nødt til at lytte til Hans stemme i alle samfundslag.herunder teen dating.

Ikke desto mindre, for at undgå utugt, lad hver mand have sin egen hustru, og hver kvinde have sin egen mand. Jeg har siddet med studerende, der er dating, der ærligt ønsker at ære Gud i deres forhold, så de sætter grænser og åndelige mål for deres forhold. Så kan du sidde ned og har en samtale for at se, om din teenager er klar. 2) Du Skal på Date med en Fyr-Christian Fordele: Bibelen siger, at Kristne bør være forenet til troende. Vide, hvad du ønsker fra et dating forhold, og at finde måder til at modstå fristelse, vil give dig mulighed for at opbygge en produktiv og Christian dating forholdet. Hvis en teenager er dating en anden Kristen, er der en større sandsynlighed for, at de fortsat vil være afholdende, og støtter hinanden. Tænk på de træk, der er vigtige i ethvert forhold som ærlighed og tillid, og de gælder for dine venner. Hvis du kan huske, hvad de nye ord, du kan huske, hvad det første bogstav i hvert ord i sætningen er. Derfor går ud fra dem og udskiller eder, siger Herren, og rører ikke noget urent; og jeg vil modtage jer, Og jeg vil være en Fader for jer, og i skal være mine sønner og døtre, siger Herren den Almægtige.

Efeserne 6:1 (ESV) siger, at Børn, adlyd jeres forældre i Herren, thi dette er ret. Forældrene skal sætte regler og grænser for deres teenagere når det kommer til dating og teenagere bør overholde disse regler. Den bedste måde at holde det lige er til at leve af Guds Ord.og at leve Bibelen, du har brug for at kende Bibelen.og for at kende Bibelen, er du nødt til at studere det. Stick med mig.) disse ord bære tanken om, at regeringen ikke skal blande sig i steder hvor det ikke hører hjemme. De vil normalt blive trukket væk fra deres forhold til Gud og blive fristet til at gå på en måde, der ikke på linje med deres Kristne tro. Ulemper: Ikke alle teenagere gamle i samme tempo, så selvom din teenager kommer til den alder, han eller hun kan stadig ikke være i stand til at håndtere det. Glem ikke, hvad Ordsprogene 19:2 sagde.den ene, der i en fart (som går alt for hurtigt) i sidste ende vil finde sig (selv) vader i taljen-dybt i syndige slam. Gud ser ikke ned på relationer, at ære og herliggøre Ham. Så.dating, hvis det er gjort til Guds tilfredshed, kan være et forhold, der ikke kun ærer Gud, men også hjælper dig med at drage nær til Ham gennem den person, du er dating. De forsømmer, venner, familie, og selv Gud tider, fordi deres kæreste eller kæreste til at blive den vigtigste person i deres liv. Ulemper: Bare at sige, at dating kan forekomme på offentlige steder ikke nødvendigvis sikre, at folk omkring din Kristne teenager vil holde ham eller hende til ansvar. Når en Kristen teenager, der beslutter sig for at date en ikke-Kristen er det normalt hindrer, at troen på den Kristne teenager.